Artykuł sponsorowany

Jak przebiega analiza skóry twarzy?

Jak przebiega analiza skóry twarzy?

Właściwa pielęgnacja cery w dużej mierze zależy od prawidłowej diagnostyki problemów z jej kondycją oraz doboru odpowiednich metod leczenia. W tym celu coraz częściej sięga się po specjalistyczne urządzenia, służące do analizy skóry twarzy. Zaawansowane systemy diagnostyczne umożliwiają rzetelną oraz obiektywną ocenę dermatologiczną. Sprawdź, w jaki sposób przebiega wspomniane badanie oraz w jaki sposób wybiera się sprzęt do jego przeprowadzenia.

 

Analiza skóry twarzy – wskazania i przebieg badania

 

Profesjonalną analizę skóry twarzy przeprowadza się zazwyczaj u pacjentek, u których występują różnego rodzaju przebarwienia skóry oraz zmiany naczyniowe. Dotyczy to również kobiet, u których podejrzewa się występowanie dermatoz. Specjalistycznym badaniom przeprowadzanym w takiej placówce, jak EURTEX PPHU Dariusz Górak, z reguły poddaje się również panie, które zgłosiły kosmetyczce chęć poprawy kondycji skóry problemowej. Jest to także obowiązkowy punkt postępowania w sytuacji, gdy u danej osoby planuje się przeprowadzić zabiegi odmładzające skórę. Dzięki badaniu przy użyciu innowacyjnego sprzętu można dokładnie określić fenotyp oraz wiek biologiczny cery, a także wskazać jej najpoważniejsze mankamenty. Pozwala ono również na wykonanie komputerowej symulacji procesu starzenia.

Badanie przebiega w szybki i całkowicie bezbolesny sposób. Przed poddaniem się czynnościom analitycznym zaleca się pacjentkom dokładne zmycie makijażu. Następnie osoba, u której wykonuje się badanie, musi przybliżyć głowę do urządzenia i podeprzeć ją na specjalnych uchwytach. Analizę przeprowadza się w ciągu kilkunastu minut, w trakcie których dokonuje się oceny kondycji skóry oraz fotografuje się twarz zarówno od przodu, jak i z obu profilów. Po zakończeniu badania pacjentka otrzymuje szczegółowy raport oraz indywidualne zalecenia do co dalszego postępowania.

 

Jak wybrać najlepszy aparat do analizy skóry twarzy?

 

Na rynku dostępnych jest wiele urządzeń przeznaczonych do wykonywania analizy skóry twarzy. Przed wyborem najlepszego z nich właściciele gabinetów kosmetycznych zwracają uwagę na kilka kwestii. Dotyczy to przede wszystkim rodzaju wyświetlanego obrazu, a także jego rozmiaru i jakości.  Na ogół uważa się, że rzetelnie przeprowadzona analiza skóry twarzy powinna dokładnie wskazywać okolice na skórze, które wymagają szczególnej pielęgnacji. Wskazane jest, aby wyniki analiz wyświetlały się na stosunkowo dużym, uwidaczniającym szereg szczegółów, ekranie. Istotny jest również dobór odpowiedniej technologii działania.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.