Artykuł sponsorowany

Najnowsze trendy w medycynie – ginekologia estetyczna

Najnowsze trendy w medycynie – ginekologia estetyczna

Z medycyny estetycznej korzysta się coraz częściej, jednak jeden jej dział wciąż traktowany jest jako temat tabu. Zupełnie niepotrzebnie – ginekologia estetyczna, bo o niej mowa, pomaga wielu kobietom. Sprawdźcie na czym polega rosnąca popularność zabiegów z zakresu tej gałęzi medycyny.

Czym jest ginekologia estetyczna

Nowa gałąź medycyny, którą jest ginekologia estetyczna, staje się coraz bardziej popularna. Jej zadaniem jest nie tylko pomaganie kobietom niezadowolonym z wyglądu swoich stref intymnych, ale także potrzebującym rehabilitacji poporodowej. Ponadto, zabiegi ginekologii estetycznej służyć mogą zwalczaniu dolegliwości spowodowanych menopauzą.

-Niektóre zabiegi z zakresu ginekologii estetycznej, takie jak na przykład powiększanie warg sromowych, wpływają na obniżenie ilości infekcji i podrażnień okolic intymnych. Z kolei zabiegi wykonywane z użyciem lasera pozwalają na rozwiązanie problemu nietrzymania moczu i bolesnych stosunków – tłumaczy ekspert reprezentujący centrum szkoleń dla lekarzy Elsaftawy Training Center.

Dla kogo

Wiele kobiet boryka się z problemami, które uważają za wstydliwe, nie zdając sobie sprawy z tego, że mogą z nimi walczyć. Z dobrodziejstwa ginekologii estetycznej powinny skorzystać panie, które posiadają kompleksy na punkcie wyglądu okolic intymnych, wpływające na jakość ich życia seksualnego. Oferta tego działu medycyny skierowana jest także do kobiet, u których poród wpłynął negatywnie na wygląd okolic intymnych. Zabiegi ginekologii estetycznej poprawiają samopoczucie pacjentek i przywracają im radość z życia seksualnego.

Najczęściej wykonywane zabiegi

Panie, które decydują się na skorzystanie z oferty ginekologii estetycznej najczęściej wybierają:

  • waginoplastykę – poddają się jej przede wszystkim kobiety po porodzie, których problemem jest rozciągnięta lub pęknięta pochwa, a także te ze stwierdzonymi wadami rozwojowymi,
  • powiększenie punktu G – zabieg ten nazywany jest „zastrzykiem orgazmu”, ma na celu uwypuklenie punktu G,
  • labioplastykę – plastykę warg sromowych, wykonuje się ją ze względów estetycznych,
  • laserowe obkurczanie pochwy – zalecane głównie kobietom po menopauzie,
  • laserowe ujędrnianie i wybielanie warg sromowych. 

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.