Lokalizacja
Jesteś właścicielem tej firmy?
Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?
Zarządzaj stroną tej firmyDodaj opinię
Dziękujemy. Twoja opinia wkrótce pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana
Opinie użytkowników
Usługodawca jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
-
Ja zdecydowanie nie polecam. Byłam w salonie w Krakowie i jest tam tragiczna obsługa. Niemily, wręcz lekceważący pracownik. Dawno nie miałam tak nieorzyjaznej wizyty. Na pewno tam nie wrócę i nie będę zamawiac w brillen okularów. Unikajcie.
-
Ja byłem umówiony na badanie w salonie w Elblągu. To była sobota , godzina 11. Przyszedłem 20 minut wcześniej pod drzwi zamkniętego na glucho salonu . Poczekałem do 11.05. Niktnie przyszedł. Nikt też nie odwołał badania, choć Pani miała mój nr telefonu. Już nie wrócę do tej firmy i nikomu jej nie polece.
-
dziwna firma Aby zobaczyć ofertę trzeba podać nr telefonu i mail po zapoznaniu się z ofertą odkrywam że te dwie pary okularów za 479 zł to lipa bo do tego są dodatki w stylu pomniejszenia grubości warstwy ochronnej itp to koszt ok 1000zł z nie można się także wycofać z oferty bo można tylko zmienić datę wizyty .Odradzam i trzeba powiadomić instytucję ochrony konsumenta o nieuczciwych praktykach
-
Witam, chciałbym wyrazić swoją niestety negatywną opinię na temat działalności Panstwa punktu w Poznaniu na Franowie. Podczas wizyty na pytanie czy Pani ktora nas przyjmie ma dyplom OPTOMETRYSTKI , Panie się obraziły, a posiadanie dyplomu to chyba podstawowa sprawa w usługach medycznych. Po badaniu dokonaliśmy wyboru szkieł i oprawek. Wplacilismy także dziwną "nieksiegowana kaucję" (dość specyficzna polityka). Otrzymaliśmy informację że okulary otrzymamy za dwa, góra 3 tygodnie ( bo święta). Niestety po trzech tygodniach dowiadujemy się że okulary będą za UWAGA, 2-3 tygodnie. HAHAHAHA A kiedy zwrot kosztów,ponieważ nie chcemy dłużej czekać, pójdziemy do miejscowego okulisty? Oczywiście w ciagu14 dni roboczych, od UWAGA wystawienia faktury. A wystawienie faktury nastąpi po przyjściu okularów do punktu BRILLEN na Franowie. Szanowni Państwo, chylę czoła przed tak przygotowaną procedurą. I z całego serca NIE POLECAM
-
Nie wiem czy to jest fair. Bowiem okulary mają kosztować 476 zł i taką kwotę przekazałem przelewem do firmy w Kołobrzegu. W dodatku poproszono mnie bym wpłacił kwotę 250 zł jako...(nie wiem co). Wystarczyło pobrać ode mnie kopię dowodu wpłaty i po wszystkim. Czy taka firma istnieje naprawdę? Zaliczkę wpłaciłem w Wałczu.
-
Zamówiłam 2 pary okularów, w tym 1 para wykonana niepoprawnie. Pan optyk zaproponował zwrot pieniędzy lub dopłatę. Dokonałam dopłatę na nowe szkła. Kiedy zgłosiłam się po odbiór okazało się że Pan optyk zamówił szkła zupełnie inne niż te, które być powinny. Ponadto poinformował mnie, że ponownej zmiany przyjąć nie może, trzeba dokonać zwrotu okularów i tych niewłaściwych szkieł, a dopiero później zamówić nowe okulary. Wg informacji optyka zwrot pieniędzy miał nastąpić w ciągu ok. 5 dni. Minęło 15 dni i nie mam ani okularów, ani pieniędzy.
-
28 lipca 2020r badanie wzroku-zamówienie okularów: Optyk Punkt Widzenia 55-011 Siechnice zażądał wpłacenia kaucji 250 zł gotówką - do zwrotu przy odbiorze okularów. optyk przekazał fakturę od SuperVista Poland na pełną kwotę za okulary do zapłaty na 5 dni przed odbiorem!!!!. Czy firma SuperVista Poland istnieje naprawdę?
-
Wykonanie szkieł nie poprawne , rozumiem może się zdarzyć , Ale przyjęcie reklamacji u optyka tragiczne chciałem zapytać dlaczego optyk nie wysłucha uwag tylko uważa ,że ma rację nie wiedząc w czym jest problem i nie przyjmując żadnej informacji , Proponuje zwrot pieniędzy lub dopłatę z uwzględnieniem rabatu ze względu na wiek ,oczywiście nie tłumacząc naliczany od jakiej podstawy. Jednocześnie oświadczam , że nie interesuje mnie zwrot pieniędzy tylko dobrze wykonane okulary . Rozumiem , że Firma dbając o dobre imię Firmy naprawi i zrekompensuje błąd.produkcyjny Zam,8161.odb,Francuska16 W-wa Proszę o wyznaczenie innego punktu celem pozytywnego załatwienia reklamacji....Z Poważaniem Wiesław Pietranik